Niestandardowe godziny pracy – nowa funkcja w wizytówce Google

W usłudze Google Moja Firma pojawiła się kolejna przydatna i przez wielu oczekiwana funkcja – Niestandardowe godziny pracy. Dodawanie godzin otwarcia w święta na stronie firmowej „na zapas” wydaje się być nieco kłopotliwe i nie na miejscu. Na wizytówce mamy możliwość dodania godzin pracy w dni wolne i święta nawet na kilka lat w przód! W dni normalne zobaczymy normalne godziny pracy. Informacje o niestandardowych godzinach pracy zobaczymy tylko w dniach poprzedzających. Jeżeli nie skorzystamy z tej funkcji na naszej wizytówce pokaże się ostrzeżenie, że godziny pracy w tym dniu/dniach mogą się różnić od nominalnych. Warto zadbać o dodanie niestandardowych godzin, aby klienci byli jak najlepiej poinformowani i nie traci czasu swojego i naszego.

2016-04-13_1130
Klienci zobaczą komunikat o innych godzinach pracy 3 maja 2016.